Servis Hizmet Yönetimi Genel Özellikler

Dia servis yönetimi ile bünyesinde servis hizmeti veren firmalar, seri no, şase, motor no ve plaka ile ürün veya araç servis süreçlerinin takibini yapabilirler ve anlaşılır arayüzü, pratik kullanımı sayesinde daha verimli çalışarak müşteri memnuniyetini ve şirket karlılığını artırabilirler.

Farklı yerlerdeki şubelerin performanslarını, cirolarını takip edebilirler ve ürün, fatura, cari bazında karlılık raporu alabilirler.

Etiket çıktısı hazırlayabilir, seri veya barkod okutarak tablet, telefon veya el terminali ile ürün giriş-çıkışı ve sayım işlemleri yapabilirler.

Dia e-ticaret modülü ile web sitesi üzerinden müşterilerinin serviste bulunan ürünlerini takip etmesini sağlayabilirler.

Servis süreçleri ile ilgili olarak müşterilerine sms veya mail yoluyla bildirim gönderebilirler.

Tedarikçilerinin yedek parça fiyat listelerini otomatik olarak güncelleyebilirler.