Otel Yönetimi Genel özellikler

Dia Otel yönetimiyle, rezervasyon, check-in ve check-out gibi bütün ön büro işlemlerini hızlı ve sorunsuz bir şekilde yönetebilirsiniz.

Müşteri ödemelerini, rezervasyon ve giriş-çıkış durumlarını anlık olarak raporlayıp kontrol edebilirsiniz.

Acenta yönetimi ve tahminleme ile acenta performanslarını ölçümleyebilirsiniz.

Kontenjan ve doluluk takibi, satış analizleri ve gelir-gider raporlarını otel yönetimi ile sorunsuz ve hızlıca yapabilirsiniz.

Maliye ve emniyete gönderilmesi gereken listeleri sistem üzerinden gönderebilirsiniz.

Odaların durumuna göre housekeeping işlemlerini planlayabilirsiniz.

Restoran, santral entegrasyonu, genel muhasebe ve personel modülleriyle entegre bir şekilde tüm departmanları tek noktadan eşgüdüm ile yönetebilirsiniz.

Müşteri memnuniyeti veya görüşlerini almak amacıyla anketler hazırlayabilirsiniz.

Günlük, aylık veya yıllık resmi raporlarınızı genel muhasebe entegrasyonuyla alabilir; personel işe alım, çıkarma, puantaj işlemlerini de personel modülü entegrasyonuyla yapabilirsiniz.